Tworzenie i realizacja strategii marketingowej wspierającej rozwój firmy; Planowanie i prowadzenie działań marketingowych online i offline; Analiza efektywności działań marketingowych i wdrażanie usprawnień; Prowadzenie profili marki w mediach społecznościowych; Tworzenie angażujących treści (posty, stories, rolki, newslettery, artykuły); Zarządzanie kampaniami reklamowymi (głównie Meta Ads) i ich optymalizacja; Aktualizacja i optymalizacja treści na stronie www; Analiza rynku, działań konkurencji i potrzeb klientów; Ścisła współpraca z działem handlowym - kreowanie spójnych ofert sprzedażowych i materiałów wspierających sprzedaż; Współtworzenie nowości produktowych; Odpowiedzialność za pomysł i sposób wypromowania nowych produktów - zarówno u klientów, jak i w social media; Współpraca z działem graficznym i podwykonawcami przy tworzeniu spójnych materiałów promocjnych; organizacja i wsparcie wydarzeń branżowych; inne czynności zlecone przez przełożonego.
StPr/25/0296
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN